пʼятницю, 16 жовтня 2015 р.

Ми за здоровий спосіб життя!


15 жовтня бібліотекар читального залу бібліотеки-філії №10 Юлія Ящук провела дискусійну годину «Як багато потрібно знати, щоб щасливими зростати» для учнів 6-А класу СЗОШ №27.
Метою заходу було розширити світогляд учнів з питання охорони здоров’я, заохотити їх до здорового способу життя, підвищити санітарно-гігієнічний рівень учнів, виховувати дбайливе ставлення до свого організму, розвивати пізнавальний інтерес до стану власного здоров’я. А найголовніше – дати школярам корисні поради щодо збереження і зміцнення здоров’я.
Під час заходу діти згадували прислів’я та приказки про здоров’я, відповідали на питання вікторини «Здоров’ятко», обмінювалися порадами щодо збереження свого здоров’я під час застуди.
Бібліотекар школи СЗОШ №27 Людмила Вітязь зазначила: «Здоровий спосіб життя допоможе вам завжди досягти поставлених цілей і завдань та залишатися при цьому у відмінному настрої».

Немає коментарів:

Дописати коментар