пʼятниця, 3 січня 2020 р.

Історія, яка вартує Вашої уваги!!!





         Гарним виявився початок роботи 2020 року для нашої книгозбірні, адже нас вразила своєю історією наша користувачка Ірина Оксененко учениця 3-В класу, СЗОШ №27 ім. Д. Іваха. Дівчинка принесла та подарувала газету «Долоньки», де була розміщена історія про «Хом’ячка Жужу» написана власноруч.
Маленька дівчинка розповідає «Писати я почала після того як побувала у бібліотеці на презентації книги Хмельницької поетеси, яка розповідала що потрібно свої емоції не тримати а викладати на папері, і я вирішила спробувати свої сили. Звичайно все вийшло не одразу, але з допомогою мами яка дуже мені допомагала та бібліотеки у якій мені радили велику кількість книг та оповідань, у мене вийшло. Ми з батьками вирішили не тримати це в шухляді а опублікувати щоб усі побачили та оцінили мої старання. Хоч це тільки перша моя публікація яку надрукували, але в майбутньому я планую писати і надалі. Чесно кажучи мені подобаються книги і я маю мрію написати власну, щоб вона стояла на полицях у бібліотеках поруч з іншими книгами відомих авторів та надихала інших писати».
Ці історії ще раз доводять важливість нашої роботи, що ми працюємо у правильному напрямку, а винагородою є такі чудові дітки як Іринка яка багато читає та пробує себе у ролі майбутньої письменниці. Наша робота сповнена багатьма цікавими історіями ми з колегами вирішили поділитися саме цією, адже це чудовий подарунок у Новому році, в першу чергу для нас та гарний приклад для наших користувачів. Тому наш колектив щиро тішиться що нас оточують такі прекрасні, віддані користувачі, які роблять яскравішими наші робочі дні.

Немає коментарів:

Дописати коментар