середу, 17 червня 2015 р.

“Літературний PR-агент”

Я - СУЧАСНИЙ БІБЛІОТЕКАР !


12 червня 2015 року у Хмельницькій міській централізованій бібліотечній системі я взяла участь у конкурсі професійної майстерності: Я - сучасний бібліотекар”.

Працюю у бібліотеці-філії №10 ім. Д.М. Брилінського 2 роки і даний конкурс став для мене чудовою нагодою презентувати себе. Завдяки портфоліо я представила журі свої професійні навички і вміння. 




У відеоролику Читаю сам і раджу Вам показала, як я працюю з читачами.



Також приймала участь у змаганні Леді Промоушен і бібліографічний опис.  Проте найкращою я стала у номінації Літературний PR-агент”.

Конкурс залишив у моїй памяті тільки позитивні враження.

Для себе я почерпнула, що потрібно постійно вчитись, не боятись перешкод і рухатись тільки вперед!

Немає коментарів:

Дописати коментар