понеділок, 28 вересня 2015 р.

Хмельницький надихає на вірші


 «Моє місто у серці моєму»

23 вересня у бібліотеці-філії № 10 ім. Д. Брилінського в рамках міського літературного фестивалю “Слово єднає!” проведено виставку-діалог: «Моє місто у серці моєму». На заході були присутні учні 8-А класу ЗОШ №24 та вчитель української мови і літератури Клименко Людмила Дмитрівна. Користувачі бібліотеки познайомились з майстром поетичної новелістики Віталієм Міхалевським, лауреатом Хмельницької міської премії імені Богдана Хмельницького (2006) в галузі літературної діяльності та популяризації української мови, членом Національної спілки письменників України, який  познайомив присутніх  із своїм творчим доробком та продекламував поезії зі своєї останньої збірки “Цукерково-букетні вірші”.
В. Ц. Міхалевський поділився з присутніми своїми думками про те, що поет завжди повинен іти в перед, відкривати перед своїми читачами новий світ емоцій та вражень. Він дуже любить своє місто і присвятив йому такі рядки: 
Я у місті такому живу,
Що відоме у цілому світі.
Мій Хмельницький, мій сон наяву!
Три стріли – слід віків заповітний.»
 
Ділячись враженнями від проведеного заходу, вчитель української мови та літератури Клименко Л.Д. зазначила: «Одна із найголовніших місій бібліотеки полягає  в організації зустрічей між читачами та письменниками. Відбувається живий невимушений діалог під час якого знаходять відповіді на всі запитання. А любов є мірилом усіх почуттів. Особливо любов до рідного міста, яке так гарно оспівують наші хмельницькі поети, зокрема, Віталій Цезарійович»



Немає коментарів:

Дописати коментар