пʼятницю, 22 травня 2015 р.

Хмельницька молодь ВООК-симпатизує

Книга – це найкращий тренажер для розвитку уяви. Читання розвиває унікальне мислення і здатність до критичного аналізу, спонукає до самовдосконалення. Можна порівняти читання з твердим хлібом, споживаючи який людина тренує свій жувальний апарат і травну систему. Якщо ж джерелом знань стає не книга, а ванільні паблики в соціальних мережах, то це трагедія не для бібліотеки чи школи, це трагедія для нації в цілому.
Проте, не все так погано, тому що для молоді притаманне прагнення нового і хто, як не бібліотеки, мають повну інформацію про захоплення юнацтва книгами?
«Проблема у тому, що зараз панує стереотип про те, що молодь сидить в комп’ютері і зовсім не читає, – розповідає завідуюча бібліотеки-філії №10 Інна Герман. – Насправді, це перебільшення. Багато з тих, хто сидить в інтернеті, є учасниками різних форумів, де вони діляться цікавою інформацією, дискутують, пишуть цікаві пости. Для того, щоб бути компетентним у якійсь темі, вони читають тематичну літературу, як в паперовому, так і в електронному варіанті. У інтернет-спільнотах можна виділитися небанальним мисленням та умінням яскраво виразити свою думку. Проте, щоб стати такою інтелектуальною особистістю потрібно мати нешаблонні знання, саме тому молодь хоче виділитися і повертається до книги».



20 травня бібліотеки-філії №11 і №10 організували відео-опитування «ВООК-симпатія», де читачі віком від 14 до 20-ти років рекламували свої улюблені книги. «Читати – це модно! Читати – актуально у всі часи!» – закликає відео, яке можна переглянути на блогах та персональних сторінках бібліотек-організаторів дійства, в соціальних мережах Facebook та Вконтакті, каналі YouTube:https://www.youtube.com/watch?v=5zUeNFijszc
«Через помітне підвищення цін, паперові книги зараз не дуже доступні для студента чи школяра, –розповідає Валентина Подолян, бібліотекар абонементу бібліотеки-філії №11. – Тому дуже важливо, що в бібліотеці можна безкоштовно взяти чудово оформлену новеньку сучасну книгу. Ми поширюємо відео через соціальні мережі, щоб якомога більше молоді дізналися про те, що бібліотеки пропонують актуальну і цікаву літературу – від класиків до сучасників».




Немає коментарів:

Дописати коментар