четвер, 22 грудня 2016 р.

Вітаємо всіх Анн та Ганн з іменинами!



З незапам'ятних часів одним з найбільш улюблених жіночих імен вважається ім'я Анна. Це горде ім'я носила і мати пресвятої Богородиці, і мати пророка Самуїла. Зі шкільних уроків історії ми пам'ятаємо і Ганну Ярославівну - дочка Ярослава Мудрого, і російську імператрицю Анну Иоановну, і Анну - дочка великого Петра I і мати Петра III. А скільки знаменитих жінок в сучасній історії з гідністю носили це ім'я! Згадайте балерину Анну Павлову, поетесу Анну Ахматову, співачку Анну Герман. Може така любов до цього імені пояснюється його значенням? 

Значення імені Ганна

Це старе, можна сказати, старовинне ім'я має давньоєврейські коріння. Ім'я Ганна не раз згадується в Старому і Новому завіті. Переклад його з древнього іудейського мови має двояке значення. В одних джерелах ім'я Анна означає божа милість, благодать, а в інших - можна зустріти трактування імені, як миловидна або симпатична. Як вважає ономастика - наука про імена, ім'я, дане людині при народженні, може накладати свій відбиток на його характер і долю загалом. Тому, нарікаючи дівчинку ім'ям Анна, поцікавтеся, що воно може обіцяти їй в майбутньому. Та ж наука ономастика, стверджує, що, як правило, Ганна жаліслива, акуратна, має гострий розум і чудову пам'ять, володіє загостреним почуттям справедливості і сильною волею. Анни - чудові господині і, що несподівано, часто наділені даром ясновидіння. Але, одночасно з цими позитивними рисами, у Ганни можуть проявлятись і негативні якості - цинізм, недовірливість і підозрілість, прагнення контролювати все і всіх.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар